menu

Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014

Επεισόδιο 37-Τα απομνημονεύματα μιας πανελληνί-ουσας

                      

                  Welcome to the Greek Education System!

  • Εδώ που η αχρηστολογία γίνεται εξαιρετικά σημαντική γνώση.
  • Εδώ που η παπαγαλία γίνεται νέος παιδαγωγικός τρόπος μάθησης.
  • Και τέλος,εδώ που το άγχος γίνεται βασικός συντελεστής στη πορεία ζωής σας.

                                  Greek Education System.
Για την ουσιαστική ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας ακόμη και μετά την κατοχή πτυχίου,με την παροχή διλημμάτων :
ΚΟΡΝΊΖΑ Η ΚΏΛΟ?


Γεια σας.Γεια σας.

Είναι Αύγουστος.Καίει ο ήλιος και εμείς...όπα.όπα.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΔΙΕΥΚΡΊΝΗΣΗ ΕΠΕΙΣΟΔΊΟΥ :
"Εμείς"...για το σημερινό επεισόδιο είμαστε...εμείς... που δώσαμε φέτος πανελλήνιες.

Συνεχίζουμε....

Η φετινή χρονιά ήταν μια τρέλα.Τρέλα!
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Σας παραθέτω μερικές από τις σκέψεις μου,που κατέγραψα κατά τη διάρκεια της χρονιάς :

Αύγουστος

17 του μήνα
-Μάθημα στο φροντιστήριο σήμερα.Μάλιστα.Δεν κατάλαβα το Χριστό μου για την ακολουθία χρόνων. Σόζ Mr.Petromelidius.
20 του μήνα-Είναι Αύγουστος και εγώ ξυπνάω από τις 08:30.
22 του μήνα-Δεν θέλω να δώσω πανελλήνιες αφήστε με να κοιμηθώ.

Σεπτέμβρης
Ξεκινάνε τα σχολεία και εγώ ήδη νιώθω κουρασμένη.

Οκτώβρης 
Κάποιος μου είπε ότι τα Χριστούγεννα όσοι είναι γ' λυκείου διαβάζουν και δεν βγαίνουν έξω.
ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

Νοέμβρης
Αυτό για τα Χριστούγεννα ήταν αλήθεια τελικά.

Δεκέμβρης
Θα έπρεπε να διαβάζω Πρωταγόρα,αλλά τελικά πάω Taboo.

Ιανουάριος 
2014.Με την νέα χρονιά θα διαβάζω περισσότερο.

Φεβρουάριος-Μάρτιος
Οι πανελλήνιες πλησιάζουν και εγώ δεν έχω βγάλει τίποτα.

Απρίλιος-Μάιος
Τρέλα.

 Ιούνης
"Έλα μαμά.Ναι ναι.Σκατά έγραψα.Ντάξει μην στεναχωριέσαι.Και του χρόνου..χρονιά είναι.Θα διαβάζω όλο το καλοκαίρι!"

Ιούλης
"Έλα ρε μαμά!Ε που να ακούσω το κινητό μου με τόση φασαρία στο beach bar?"


Χόυ χόυ.
Η γ' λυκείου είναι περίεργη χρονιά.
Το χειρότερο είναι ότι επικρατεί μια νοοτροπία που χαρακτηρίζεται από απάθεια και άκριτη αποδοχή.
"Έτσι είναι.Διάβασε τα κι άμα θέλεις."

    Πολλές φορές μπήκα στη διαδικασία να συζητήσω με καθηγητές μου για πιο λόγο αφιερώνουμε τόσο χρόνο στα αρχαία ελληνικά.Το πρόβλημα μου δεν είναι ότι μαθαίνω αρχαία ελληνικά.
Αφενός μαθαίνω πολιτισμό,κατανοώ καλύτερα την νεοελληνική γλώσσα κ.τ.λ.
Αφετέρου αν έρθει κανείς και με ρωτήσει γιατί μπορούμε να μεταφράσουμε τη δοτική ως υποκείμενο και το συνδετικό ρήμα με έχω....θα τον πατήσω κουτουλιά.
Το πρόβλημα είναι η εμβάθυνση.
Εάν κάποιος έχει κάψα με την αρχαία ελληνική ας περάσει φιλολογία να μάθει εκεί για τις δοτικές προσωπικές και για τα επιρρηματικά κατηγορούμενα.
     
     Από την άλλη πλευρά είναι τα λατινικά.Μαθαίνουμε μια νεκρή γλώσσα.
Και το κακό δεν είναι ότι την μαθαίνουμε.Το πρόβλημα βρίσκεται και πάλι στην εμβάθυνση.
Αλήθεια πείτε μου ένα λόγο που πρέπει να μάθω είδη υποθετικών λόγων στα λατινικά.
Α ναι!Ξέρω.Θα εμφανιστεί η Aria ή αλλιώς η ντροπή του φεμινισμού και θα μου πει :
"Λέγε looser,πως σχηματίζεται Η ΑΟΡΙΣΤΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ?(Ελπίζω να υπάρχει τέτοιο είδος)

         Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα θα ήταν καλό να επικεντρωθεί περισσότερο στην  εμπειρική γνώση.Οι μαθητές έχουμε ανάγκη να μαθαίνουμε περισσότερα για την πολιτική και τα κόμματα.Φέτος οι μισοί που πήγαν να ψηφίσουν από την γενιά μου...ψήφισαν ότι και οι γονείς τους.
Καμία επαφή με το χώρο.Επίσης το σχολείο δεν μας μαθαίνει τίποτα για το περιβάλλον.
Η μοναδική σχολική επαφή με αυτό γίνεται μέσω ομάδων.Και για τα παιδιά της τρίτης λυκείου είναι πολύ δύσκολο να συμμετέχουν σε σχολικές ομάδες διότι τρέχουμε σε φροντιστήρια γιατί στο τέλος της χρονιάς θα μας ρωτήσουν πράγματα που ο βαθμός δυσκολίας τους είναι πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τα όσα προλαβαίνουν να μας διδάξουν στο σχολείο.Και δεν φταίνε οι καθηγητές.Όλοι από την ίδια σχολή αποφοίτησαν.
     Η δομή του συστήματος φταίει και η νοοτροπία του Έλληνα που δεν κάνει τίποτα για να τα αλλάξει.Το χειρότερο είναι ότι όχι μόνο δεχόμαστε την παρούσα κατάσταση,αλλά γινόμαστε και μέρος της.Αμόρφωτοι γονείς καυχιούνται για τα μεγάλα ποσά που έδωσαν στα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ...για τα παιδιά τους.






        Όπως και να έχει.Το σημερινό άρθρο το έγραψα περισσότερο για να θίξω την κατάντια της ελληνικής εκπαίδευσης και την ανάγκη για αναπαλαίωση αυτού του αισχρού συστήματος,που μετατρέπει ανθρώπους σε άυπνα ζόμπι που καταναλώνουν αμέτρητες ποσότητες από Energy Drinks.
       Πολλοί μπορείτε να μου πείτε ότι δεν είμαι και η καλύτερη για να μιλάω μιας και που δεν άνοιξα βιβλίο φέτος.Δίκιο έχετε.Αλλά αν ακόμη δεν έχετε γράψει πανελλήνιες...
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ!

     Τέλος,δυσκολεύτηκα πολύ για να τελειώσω αυτό το άρθρο.Θεωρούσα ότι θα περάσω σε κάποια σχολή και ότι θα έγραφα κάτι σαν happy end ή τέλος καλό-όλα καλά.
Εάν τα υπολογίζω σωστά...:
"Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών ΑΕΑ ΒΕΛΛΑΣ στα Γιάννενα"....Ντάξει.Ανέμισα.
Οπότε,όσοι με γνωρίζουν λίγο καλύτερα καταλαβαίνουν ότι αυτό το τμήμα,μετά την εγγραφή μου θα κλείσει εθελοντικά.Οπότε θα πάω σε ΙΕΚ.
         Να διαβάζετε ρεμάλια.Άσχετα από την σαπίλα του συστήματος μας,εάν έχετε όνειρα να προσπαθήσετε γι'αυτά.Και μην συμβιβάζεστε με καμία σχολή που δεν σας αρέσει αλλά που έχει επαγγελματική απορρόφηση.Ευτυχισμένοι πρέπει να είστε.Όχι πλούσιοι.
Ατούτα.Καλό καλοκαίρι!

Υ.Γ Αυτό το άρθρο είναι αφιερωμένο σε όλους όσους έδωσαν πανελλήνιες τη σχολική χρονιά 2013-14

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Συνολικές προβολές σελίδας